Directie en interne begeleider

Directeur Ivo Thijssen en interne begeleider Sharay van den Dungen vormen de directie van basisschool De Verrekijker.

De Verrekijker is ingedeeld bij het cluster Ell en Grathem. Deze twee scholen werken intensief samen onder leiding van directeur Ivo Thijssen. Ivo is op dinsdag t/m donderdag werkzaam op de Verrekijker. Naast leidinggeven aan de Klink en de Verrekijker beoordeelt hij de vierdejaars studenten binnen het cluster en is Ivo voorzitter van het innovatiefonds Spolt.

De dagelijkse leiding en het eerste aanspreekpunt ligt onze interne begeleider. Voor de Verrekijker is dit Sharay van den Dungen. Zij stuurt deels het onderwijskundig beleid aan. Ze is op maandag, dinsdag, en woensdag werkzaam. Naast haar onderwijskundige taken is Sharay ook interne begeleider. De interne begeleider coördineert de zorg op onze school en kijkt mee wanneer extra zorg en begeleiding noodzakelijk is.

Heeft u vragen? Loop gerust binnen, wij helpen u graag.